1. Hoe maak ik kans op €50,- gratis boodschappen?
Volg de stappen die je ziet in ‘Hoe werkt het.’ Zodra je loyaliteitskaart vol is, kun je hem verzilveren voor een unieke code in de app. Met deze code doe je mee aan de maandelijkse loting, en maak je kans om het boodschappenpakket te winnen.
2. Kan ik meerdere unieke codes krijgen om mee te doen aan de maandelijkse loting?
Natuurlijk! Er is geen limiet aan de hoeveelheid unieke codes die je kan ontvangen.
3. Hoe kiezen jullie de winnaar aan het einde van de maand?
Aan het einde van de maand kiezen we een willekeurige code uit om de winnaar te bepalen. We kiezen alleen uit de codes die in die maand zijn verzilverd.
4. Kan ik mijn prijs inwisselen voor geld of andere boodschappen?
Nee, de prijs is niet in te wisselen.
5. Hoeveel zegels krijg ik per keer dat ik de tas hergebruik?
Voor elke keer dat je de tas hergebruikt, krijg je de optie om je kassabon te uploaden. Voor elke €5,- die je hebt uitgegeven, krijg je een stempel.
6. Kan ik kiezen welke boodschappen ik ontvang na het winnen van de prijs?
Nee, maar alle producten die je ontvangt zijn van lokaal, fair-trade en biologisch, én beschikbaar bij Jumbo.
7. Waar kan ik zien wie heeft gewonnen aan het einde van de maand?
De winnaar wordt persoonlijk gecontacteerd door een teamlid van LoopTas. Ook kun je meer informatie vinden op de ‘Updates’-pagina in de LoopTas app.
8. Waarom is mijn kassabon afgewezen?
Je kassabon kan afgewezen worden om twee redenen: hij is al eens gescand, of hij is niet goed zichtbaar. Als je zeker weet dat je een nieuwe kassabon inscant, maar hij wordt toch afgewezen, neem dan contact met ons op. Ons contactformulier is te vinden op www.looptas.nl/contact.
De Hems 10, 7522 AN
Enschede
The Netherlands
info@looptas.nl
+31 617317635